Тут зібрані популярні питання, які можуть виникнути у вас перед покупкою або після, та докладні відповіді на них.

 

Як оформити замовлення?

Для оформлення замовлення необхідно натиснути на зелену кнопку "Купити" на сторінці товару. Далі в кошику натиснути на «Оформити замовлення» або «Продовжити покупки», якщо ви хочете купити ще щось (в одному замовленні може бути будь-яка кількість товарів).

На сторінці оформлення необхідно заповнити всі поля для доставлення та оплати:

  1. Ім'я та прізвище – необхідно вказати паспортні дані одержувача замовлення. Ім'я необхідно вказувати повністю: Іван, а чи не Ваня; Максим, а чи не Макс тощо.

  2. Email - ел. пошта необхідна для інформування та уточнення будь-яких питань, якщо такі будуть.

  3. Телефон вимагає дуже уважного заповнення, оскільки на нього надходитимуть повідомлення про відправлення та прибуття замовлення із зазначенням номера накладної для отримання. Також номер телефону може використовуватися в Новій Пошті для авторизації одержувача та перегляду відправлень.

  4. Місто — населений пункт, куди має бути відправлене замовлення.

  5. Доставлення - вибір відділення Нової Пошти у вказаному населеному пункті з працюючих на цей момент часу.

  6. Оплата — Вибір способу оплати замовлення.

Далі залишається тільки натиснути кнопку «Оформити замовлення», зробити оплату на наступному етапі або чекати на його відправку, якщо способом оплати було обрано післяплату (оплата при отриманні).

 

Як сплатити замовлення?

Сплатити замовлення можна будь-якою банківською карткою, через Приват24, термінал самообслуговування або післяплатою (оплата при отриманні).

Якщо при оформленні замовлення ви вибрали спосіб оплати карткою, Приват24 або через термінал, то після натискання на Оформити замовлення ви потрапите на сторінку оплати (платіжний сервіс Liqpay), де необхідно вибрати потрібний вам спосіб і зробити оплату. Сплатити замовлення можна протягом двох днів з моменту замовлення, натиснувши на «Сплатити замовлення» в особистому кабінеті повної версії сайту.

Для оплати через термінал самообслуговування ПриватБанку необхідно на сторінці оплати платіжного сервісу Liqpay вибрати спосіб «Готівкою» та дотримуватися інструкцій на сторінці. Також офіційну інструкцію можна переглянути за цим посиланням - інтерфейс може відрізнятися від поточного, але загальний принцип залишається. До вказаного номера телефону буде прив'язаний рахунок на оплату, який відобразиться в терміналі. Все, що вам потрібно буде знати, підійшовши до термінала — це номер свого телефону, ніякі реквізити не потрібні.

Всі платежі, які проходять через сервіс Liqpay, фіксуються у нас автоматично, в тому числі та оплати через термінал, повідомляти додатково про оплати не потрібно. Всі сплати через платіжний сервіс проводяться без комісії для вас.

Важливо! Оплати в нашому магазині не виробляються на банківську картку лише через офіційний платіжний сервіс. Оплата за товари чи послуги на картку – незаконна. Стережіться місць, де вам пропонують зробити оплату просто на карту.

Якщо при оформленні замовлення ви обрали спосіб оплати «Оплата при отриманні» (накладений платіж), то на цьому оформлення замовлення закінчиться і він буде відправлене, дотримуючись черги згідно з вказаними вами даними. При отриманні замовлення у відділенні Нової Пошти вам

 

Ви будете передзвонювати після оформлення замовлення?

Ні. Як і у всьому цивілізованому світі, додаткове підтвердження після оформлення замовлення в інтернет-магазині — це поганий тон. Сам факт того, що ви витратили свій час на вибір товарів та заповнення форм вже є підтвердження ваших намірів. А непотрібні дзвінки тільки заберуть час, як у вас, так і у нас. Тому ваше замовлення буде просто відправлене, дотримуючись черги післяплатою або після оплати за даними, які ви вказали при оформленні.

 

Під час оформлення сторінку оплати було випадково закрито чи виникла проблема, що тепер робити?

Якщо під час оформлення ви залишили сторінку оплати, не здійснивши її, то для того, щоб потрапити на неї, знову потрібно натиснути «Сплатити замовлення» в особистому кабінеті повної версії сайту. Оформляти замовлення заново не потрібно. Оплата повинна надійти протягом двох днів з моменту замовлення, інакше замовлення буде автоматично скасовано.

 

Я припустився помилки при оформленні, що робити?

Якщо ви вказали дані одержувача з помилкою, неправильно вибрали відділення для доставки, хочете прибрати або додати товар на замовлення тощо, то напишіть нам на ел. пошту hello@bitwallet.com.ua із зазначенням номера замовлення та змінами, які необхідно внести, і ми все зробимо.

 

Коли буде відправлено моє замовлення?

Замовлення, зроблені або оплачені до 12:00, відправляються того ж дня, після — на наступний робітник. Відправлення не здійснюються у вихідні дні, також можливі невеликі затримки під час великих акцій. Затримки бувають вкрай рідко, у 99,9% випадків слід розраховувати на відправлення того ж дня або наступного, головне враховувати вихідні дні (субота, неділя) та свята.

 

Чи потрібно уточнювати ціну та наявність товару перед покупкою?

Ні. Всі ціни та наявність товарів на сайті завжди актуальне.

 

Чи обов'язково реєструватися на сайті, щоб зробити замовлення?

Це не обов'язково, але якщо ви плануєте зробити більше одного замовлення, то вам це буде дуже зручно. Надалі не потрібно буде заново заповнювати форми при оформленні, з'явиться можливість додавати товари в обране і отримувати повідомлення, коли цікаві для вас товари знову з'являються в наявності.

 

Скільки може бути одночасно замовлень післяплатою в дорозі?

Може бути тільки одне активне замовлення післяплатою. Якщо вам вже відправили замовлення післяплатою, то інше замовлення цим способом оплати може бути відправлено тільки після отримання вами попереднього, зі зрозумілих причин. Якщо ви зробите замовлення до отримання попереднього, то його буде скасовано з відповідним повідомленням вам на ел. пошту. Із замовленнями щодо передоплати такого обмеження, зрозуміло, немає.

 

У мене виникло питання, якого немає в цьому списку, що робити?

З будь-яких питань пишіть нам на ел. пошту hello@bitwallet.com.ua.